The Countdowns :))

Daisypath Vacation tickers

Saturday, May 22, 2010

Berjalan-jalan mencari sesuatu yg sihat


Salam. Sakit kaki hari nie berjalan dan bersenam bersama kawan-kawan. Mungkin sebab dah terlalu lama mem "bz" kan diri. Sungguh hari nie sangat memenatkan, tapi terasa kepuasan sebab selain dapat bersenam, saya dapat menambah kenalan. Malah kehadiran rakan kesayangan (Shazuliana) sangat membuatkan hati ini berbunga-bunga. Suka tengok reaksi terujanya bila dibawa berjalan-jalan ke Shah Alam. Alhamdulillah akhirnya niat nak membawa dia berjalan ke Bandar Dalam Taman nie termakbul juga. Malah sempat juga kami menyinggah ke tempat kerja :-)

Usai kami bersenam, kami mula makan tengahari dan berjalan di sekitar PKNS. Amboi meriah dengan pelbagai promosi barangan dan yang menduga iman bila melihat banyak baju-baju kurung yang sangat cantik. Tapi yang pasti, saya datang dengan tujuan yang satu iaitu untuk membeli Tafsir Al-Quran.

Alhamdulillah sekiranya kita sentiasa mengingat kepada-NYA, InsyaAllah Dia akan sentiasa mengingati kita juga. Terima kasih Ya Allah kerana memberi aku limpahan rezeki dan memudahkan urusanku pada hari ini. Semoga selepas ini saya lebih rajin untuk membuka "Buku" baru saya ini untuk panduan hidup dunia dan akhirat. Amin..

Perjalanan saya hari ini bermula sekitar jam 7 pagi dengan bersenam di Taman Tasik Shah Alam, makan tengahari di Seksyen 2, berjalan-jalan ke PKNS, membeli Tafsir Al-Quran, Mandi dan Solat di Masjid Negeri dan akhirnya ke destinasi kembali ke rumah dan berehat sekitar jam 6petang..Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar..Jadi macamana dengan hari anda?.. :-)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...